Stuurgroep Regionale Evangelisatie

• 20140517_104125 kopie

Rommelmarkt-activiteit in mei 2014 op parkeerterrein van de kerk.

Deze stuurgroep die inmiddels ruim 10 jaar bestaat heeft als doel om de kerken in de regio (het Hoogeland) meer met elkaar te laten samenwerken en te ondersteunen. De activiteiten bestonden eerst vooral uit het organiseren van een Emmaüscursus (kennismaking met het Christelijke geloof) en laagdrempelige diensten.

• Inmiddels is een platform opgezet voor evangelisatieactiviteiten. Hierbij kunt u denken aan een speciale dienst, concert, fancy fair of thema-avond. Op hun kerkenactiviteiten-site met jaarkalender-weergave staat meer informatie vermeld wat dit zoal inhoudt.

• Verder is er de mogelijkheid om meer algemeen nieuws te plaatsen. Berichten over kerkgebouwen, samenwerkingsverbanden, beroepen predikanten enzovoort, zijn ook welkom.